SKU:   Toy_4R_10
  UPC:  701327258364
2010-13 Toyota 4Runner Grill Mesh #12010-13 Toyota 4Runner Grill Mesh #22010-13 Toyota 4Runner Grill Mesh #32010-13 Toyota 4Runner Grill Mesh #42010-13 Toyota 4Runner Grill Mesh #52010-13 Toyota 4Runner Grill Mesh #6

2010-13 Toyota 4Runner Grill Mesh

Discounts Apply !
Quantity
-
+
Price: $49.99
  •    Description
  •    Install Video
  •    Customer Pics
  •    Tech Specs
  •    FAQs
  •    Pricing
  •    Reviews
  •    Related

This is a one piece mesh grill insert for a Toyota 4Runner from 2010-2013 (SR5, Limited, & Trail models). Our pre-cut mesh pieces are made in the USA.

This mesh piece will fit into your existing grill after modification (as shown in our installation video). Lettering can be added to the grill mesh, either pre-installed or sold loose.

Only the mesh piece is for sale. Factory grille is NOT included.

Mesh Installation
Diamond Mesh Tech Data
Raw Material:
Aluminum
Diamond Opening Size:
0.45" x 0.90"
Thickness:
0.145"
Open Area:
70%
Size (Upper):
6.5" x 32.5" x 1"
Size (Lower):
5" x 26.5"
Weight (Upper):
~8 oz
Weight (Lower):
~7 oz
Finish Type:
Gloss Black Powder Coat
Country of Origin:
U.S.A.
Slotted Mesh Tech Data
Raw Material:
Aluminum
Slot Opening Size:
0.125" x 1"
Thickness:
0.065" / 14 Gauge
Open Area:
43%
Size (Upper):
6.5" x 32.5" x 1"
Size (Lower):
5" x 26.5"
Weight (Upper):
~14 oz
Weight (Lower):
~9.5 oz
Finish Type:
Gloss Black Powder Coat
Country of Origin:
U.S.A.
This specific item is only for the mesh portion. Grille frame is NOT included
Yes, please watch the install video we have available for more info.
At this time, we are not taking orders for full replacement grilles on this specific year/model.
Yes, we include the two longer screws that are shown in the video.
We use the Diamond XXL for the diamond mesh which is available here and the Perforated SS for the slotted mesh which is available here.
Upper Piece Pricing
Diamond or Slotted Mesh
$49.99
Lower Piece Pricing
Diamond or Slotted Mesh
$39.99
2 Product Reviews - Average rating 5 / 5 (Show All)
Great product, customer service is horrible.
- 3/4/2021
The product is 100% accurate and videos are clear enough, anybody can follow and do an installation. However, I contacted customer service because my package was delayed for 3 WEEKS!!! "Matt" was very specific that I couldn't have a refund until I refuse the package once it arrived. He was clear to let me know I couldn't have a refund and keep the package. Very much implying I would steal from them.

Response from customcargrills:

Esteban, as for customer service, we shipped your order in 1 business day and replied emails in a few minutes of receiving them. Your package was arriving later than expected due to USPS covid-related delays. You threatened us with a chargeback if you didn't get your money back for your item still in transit. We always promise our customers will get the item they paid for or they'll get their money back. We do not refund orders that are still in transit to their destination, and we never once implied that you were stealing.

Great Product
- 9/15/2017
QUICK REVIEW
https://www.youtube.com/watch?v=rIIR-9yrwtY